گفتگویی ویژه با مسی: گلهای من بدون جام قهرمانی کوچکترین اهمیتی ندارند
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:لیونل مسی,بارسلونا, | 14:14 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

شاید مسی  درسال 2012 نتوانست به تمام جامهای ممکن دست یابد ولی او خودش از کسب همین جام قهرمانی در جام حذفی راضی بود . با این وجود او از لحاظ فردی افتخاراتی در طول سالی که گذشته به دست آورد که به سختی می توان از آنها پیشی گرفت. مسی با زدن 50 گل کفش طلا را مال خود کرد و برای چهارمین دوره متوالی آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شد. او به سومین توپ طلایش رسید و رکوردهای اسطوره های سابق دنیای فوتبال را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشت.

مسی از سسار، برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا پیشی گرفت و رکورد پلکه در سال 1958 را نیز پشت سرگذاشت و یک رکورد تاریخی دیگر را که رکورد 85 گل مولر در سال 1972 بود را نیز با زدن 91 گل در طول سال جاری شکست و در آخرین بازی این فصل بارسا مقابل وایادولید هم گلزنی کرد تا رکوردش دست نیافتنی تر از قبل شود. خود مسی در مورد پایان سال جاری میلادی می گوید:« من سال 2012 را با رضایت به پایان می برم؛ به خاطر گلها و رکوردهایی که داشتم. البته امسال می توانست از نظر تعداد جامها برایم پربارتر باشد؛ همیشه می گویم که مهمترین نکته عملکرد گروهی تیم است ؛چون گلهای من بدون جام هیچ اهمیتی ندارند.»

 تولد تیاگو

ازنظر فردی، سال 2012 شاید بهترین سال زندگی مسی بود؛ چون اولین فرزندش تیاگو، به دنیا آمد. مسی دراین باره گفت:« به دنیا آمدن تیاگو، بزرگترین اتفاقی بود که در زندگی من رخ داده. لحظه واقعا ویژه ای در زندگی من بود. » به علاوه این خبر خیلی خوب با تمدید قرارداد مسی تا ژوئن سال 2018 همراه بود.او دراین باره ادامه داد:« رویای من این است که فوتبالم را در بارسا به پایان ببرم و با این تمدید قرارداد، یک گام دیگر به محقق ساختن هدفم نزدیک تر شدم.»

مسی که همیشه به یاد هوادارانش هست ، درادامه صحبت هایش گفته:« یک محبت دیگری که در سال جاری باعث شد که احساس خوشبختی کنم، این بود که میزبان محبت تمام آرژانتینی هایی قرار گرفتم که در هر زمینی که پا به چمن می گذاشتم، برای تشویقم به ورزشگاه آمده بودند.»

ناکامی مقابل چلسی

شاید کمتر به تجربه کردن طعم شکست بارسا عادت کرده باشید ولی لیونل مسی هنوز کاملا طعم تلخ شکست مقابل چلسی درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به یاد دارد. دیداری که با از دست رفتن پنالتی او همراه شد و همین لغزش کافی بود تا بارسا از رسیدن به فینال فصل گذشته اروپایی بازبماند. مسی دراین باره گفت:« امیدوارم تا بتوانم این کابوس را فراموش کنم. چون باور دارم که ما در دوبازی رفت و برگشت شایستگی هایمان را برای رسیدن به فینال نشان داده بودیم. ما به شدت تلاش می کنیم تا بار دیگر در ومبلی حضور بیابیم و همه موفقیت هایمان را جشن بگیریم. این هدفی است که برای خودمان قرار داده ایم و باید از لحظه هایی که برای رسیدن به این هدف پیش رو خواهیم داشت بیشترین بهره را ببریم.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ